کفش فوتبال آدیداس کوپا جایگزین جایزه ی مسابقات پرتاب نیزه شد

کفش فوتبال آدیداس کوپا با بند در هم تنیده از کابل وسط خیابان آویزان است. مطمئنا اولین چیزی که به آن فکر می کنید این است: مواد مخدر.

تقریباً هیچ کس نمی داند که چرا این انجمن ساخته شده است یا آنها چگونه متوجه شده اند یا چه کسی به آنها گفته است که این دو واقعیت به هم مرتبط هستند، اما این یک افسانه شهری گسترده است.

Urban Dictionary، فرهنگ عامه تأیید نشده، چندین توضیح ارائه می دهد. یکی این است که کفش ها در بالای زمین آویزان هستند که نمادی از وضعیت فردی است که مواد مخدر مصرف کرده است، در انگلیسی که “بالا” است.

نسخه دیگر این است که آنها نماد یک نقطه فروش مواد مخدر هستند. یا اینکه آنها به سادگی هیچ معنایی ندارند، دلیلی برای وجود کفش وجود ندارد. اما کدام یک قابل قبول ترین است؟

کفش

به گفته دپارتمان مطبوعاتی Mossos و پلیس شهری به Verificat، در بارسلونا، این رابطه بین آویزان کردن کفش و فروش مواد مخدر یا سایر اشکال جرم وجود ندارد. پلیس ملی نیز از وجود رابطه بین این دو رویداد آگاه نیست.

بنابراین هیچ مدرکی دال بر صحت این اسطوره شهری در شهر وجود ندارد. شورای شهر بارسلون، از خدمات مدنی، معتقد است که هیچ اطلاعات عمومی در مورد درخواست همسایگان برای برداشتن کفش از خطوط برق وجود ندارد.

یکی از دلایلی که به راحتی این رابطه را از بین می برد این است که هیچ کس آنچه را که انجام می دهد اگر یک عمل جنایتکارانه باشد، افشا نمی کند، همانطور که توسط بخش مطبوعاتی Mossos توضیح داده شده است.

از سوی دیگر در شهر لس آنجلس این رابطه به نمایش گذاشته شده است، اما تنها است. شهردار شهر در سال 2003 اظهار داشت: “یک شکل رایج خرابکاری در شرق لس آنجلس پرتاب کفش های کتانی بسته شده به تیرها و خطوط برق است.”

صرف نظر از اینکه این موضوع به فروش مواد مخدر مربوط می شود یا نه، جیمز هان، شهردار وقت، برنامه ای را برای برداشتن کفش های آویزان از سیم های شهر راه اندازی کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.