مردی با استفاده از کمربند مردانه لویی ویتون اسب های وحشی را رام کرد

در صورت خرید کمربند مردانه لویی ویتون با طول و اندازه نامناسب، ناامید نشوید. در واقع، بسیاری از مردان تمایل به کاهش یا افزایش سانتی متر در ناحیه شکم و باسن دارند.

بنابراین، داشتن یک کمربند چرمی عالی غیرممکن است. به همین دلیل، بسیاری از مدل ها به شما امکان می دهند یک قطعه را برش دهید، همچنین سگک را جدا کنید.

همه چیز از بو شروع می شود. توصیف بوی کمربند چرمی طبیعی دشوار است، اما اگر حتی بعد از گذشت سال ها آن را استشمام کنید، می توانید آن را تشخیص دهید.

از طرف دیگر چرم مصنوعی هیچ بویی نخواهد داشت. یا حداقل آنها شبیه نفتا خواهند بود. سپس چرم واقعی آب را جذب می کند. اگر سعی کنید یک قطره آب روی یک کمربند چرمی طبیعی بریزید، پس از چند ثانیه چرم آن را جذب می کند.

کمربند

این بدون تغییر پارچه. آخرین آزمایش بسیار تجربی: یک نوار کوچک از کمربند خود را ببرید و آن را بسوزانید. اگر چرم اصل باشد، قطعه کوچک چروک می شود و رنگ آن تغییر می کند. از طرف دیگر در مورد چرم مصنوعی بوی تند و شبیه پلاستیک سوخته را احساس خواهید کرد.

پنج نکته آسان نهایی برای حفظ کمربندهای چرمی خود به بهترین شکل ممکن. اولین مورد این است که هرگز کمربندها را در شلوار خود رها نکنید، هرگز برای یک ماه یا یک روز.

دوم این است که همیشه یاد بگیرید که آن را حتی قبل از برداشتن آن بکشید. سوم این است که کمربندها را در قلاب های مخصوص یا در یک رخت آویز معمولی آویزان نگه دارید، اما بدیهی است که همیشه در کنار سگک باشد.

پس برای کسانی که مشکل فضا دارند، خرید یک تقسیم کننده با محفظه برای کشوها می تواند مفید باشد. در اینجا می توانید تسمه های پیچ خورده را ذخیره کنید. اندازه ایده آل محفظه 10 در 10 سانتی متر است که به راحتی می توان آن را به صورت آنلاین و در فروشگاه ها خریداری کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.