پاکت کرافت زیپ دار می تواند شما را از دریا های ناآرام عبور دهد

راه های زیادی برای مهر و موم کردن پاکت کرافت زیپ دار وجود دارد.آب بندی با چسب رایج ترین آنهاست.حروف مهم تاریخ با مهر و موم می شوند.

در روش آب بندی غربی معمولاً از موم حرارت دیده و مهرهای فلزی برای مهر و موم استفاده می شود. روش شرقی دارای امضا یا مهر رسمی است.

برخی از پاکت های مهم هنوز این کار را انجام می دهند. به عنوان مثال، زمانی که دانشجویی برای دانشگاه یا موسسه تحقیقاتی درخواست می دهد، توصیه نامه ای که معلم نوشته می شود معمولاً روی مهر آن امضا دارد.

در برخی از شرکت هایی که تعداد زیادی اسناد داخلی را ارسال می کنند، به منظور افزایش احتمال استفاده مکرر، پاکت اسناد رسمی با طناب دکمه مانند مهر و موم می شود.

پاکت

یا پاکت گیره فلزی (کلاسپ پاکت) که در غرب رایج است روش این است که مهر و موم آن را سوراخ می کنند و سگک گوش فلزی را روی بدنه پاکت می چسبانند و سگک گوش را فشار می دهند تا پاکت قفل شود.

بسیاری از پاکت‌هایی که امروزه در فروشگاه‌های لوازم التحریر فروخته می‌شوند دارای طرح مهر و موم خود چسب هستند. برخی از پاکت‌های بزرگ از قبل با نوار چسب دو طرفه چسبانده شده‌اند، که مهر و موم کردن آن را برای مصرف‌کنندگان آسان می‌کند.

در سیستم های پستی در سرتاسر دنیا مقررات زیادی در مورد اندازه و روش مهر و موم پاکت های استاندارد وجود دارد به عنوان مثال برای ایمنی متصدیان پست و جلوگیری از آسیب دیدن دستگاه های مرتب سازی خودکار پست، مهر و موم کردن پاکت ها با منگنه یا منگنه قابل قبول نیست.

برجستگی های دیگر. تشویق، و احتمالاً حتی انکار تحویل. پاکت های خطوط هوایی معمولاً دارای گوشه های طرح دار برای تشخیص آنها هستند و وزن کاغذ مورد استفاده برای ملاحظات پستی سبک تر است.

علاوه بر این، خدمات پستی بین المللی نیز دارای مجموعه ای از روش های استاندارد نوشتن پاکت نامه و مقررات قرار دادن تمبر پستی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.