تولید ظروف پلاستیکی صنعت سازان باعث رشد اقتصاد جامعه خواهد بود

ظروف پلاستیکی صنعت سازان برای نگهداری از مواد غذایی دارای ظرفیت 300 میلی لیتر تا 2000 میلی لیتر می باشد. برخی از آنها بزرگتر هستند، مانند 3000 میلی لیتر، برای نگهداری غذای خشک یا بیسکویت.

در مورد استفاده روزانه، 640 و 800 میلی‌لیتر اندازه‌های ایده‌آل برای یک وعده غذایی کامل، به‌ویژه برای کارکنان اداری هستند.

دایره، مربع و مستطیل سه شکل رایج هستند. شکل های گرد برای سوپ یا مایعات بهتر است، در حالی که مستطیل ها و مربع ها برای سالاد، میوه و گوشت مناسب هستند.

برخی از ظروف با تقسیم کننده بهترین گزینه برای جدا نگه داشتن سبزیجات، میوه ها و گوشت به صورت جداگانه و منظم هستند.

ما درب های سیلیکونی را به دلیل ایمنی و هوابندی ترجیح می دهیم. از روکش های پلاستیکی نیز می توان استفاده کرد، اما سطح آن مستعد خراش و لکه است.

ظروف

برخی از افراد در حال آزمایش درب شیشه ای هستند، اما این فقط برای نگهداری مواد غذایی در کمدهای آشپزخانه است، ایده خوبی برای همراه داشتن آن نیست.

ماندگاری: همانطور که در بالا ذکر شد، ظروف شیشه ای به راحتی می شکنند، در حالی که شیشه های پلاستیکی نگهداری طولانی مدت هستند.

شیشه های شفاف و شفاف پیدا کردن غذای داخل آن را آسان می کند، به علاوه هر شیشه دارای برچسب های تخته سیاه است تا بتوانید نام خود را روی آنها بنویسید.

به طور مرتب درون یکدیگر لانه می کند. با داشتن چنین فضای ذخیره سازی خوبی احساس خوبی خواهید داشت.

هفته گذشته در Bezzia کلید منجمد کردن و یخ زدایی مواد غذایی را به شما دادیم، یادتان هست؟ تعمیر و نگهداری خوب یخچال و یک “آموزش” خوب برای دانستن اینکه چگونه هر نوع غذا را فریز کنیم، چیزی بود که در مورد آن صحبت می کردیم.

همچنین به اهمیت ظروف در انتخاب فریز این غذاها اشاره کردیم و قول می دهیم در این هفته در مورد گزینه های مختلف صحبت کنیم. و … چه زمانی به وعده های خود عمل نکرده ایم؟ ظروف شیشه ای بدون هوا و کیسه های سیلیکونی تنها تعدادی از گزینه هایی هستند که امروز با شما در میان می گذاریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.