سرامیک کف فتوحی می تواند باعث نابودی سوسک ها شود

Mondo Ceramica در سال 1995 به‌عنوان نمایندگی فروش محصولات سرامیک کف فتوحی، رنگ‌ها و لعاب‌ها و سپس تجهیزات سفالگران به لطف علاقه و تعهد جولیانو منکارلی، که قبلاً به لطف سی سال تجربه در این بخش، خبره سرامیک بود، تأسیس شد.

سپس در سال‌های بعد با ورود پسرش مائورو و سایر همکارانش به مغازه، بسیاری از محصولات دیگر نیز برای انواع تکنیک‌های سرامیکی، برس‌ها، لوازم مدل‌سازی و آشپزی و ماشین‌آلات معرفی شد.

فروشگاه جدید فعلی در سال 2000 با کمک ضروری همکاران مائورو گاگلیاردونی، فرانچسکو راستلی، آنا ریتا برناردینی، ایزابلا تیزی افتتاح شد و این پیشنهاد همچنین با گنجاندن بسیاری از برندهای حرفه ای ایتالیایی و خارجی به هنرهای زیبا گسترش می یابد.

در این میان، سرامیک نیز در حال گسترش فضای کاری خود با محصولات ویژه فزاینده ای برای تکنیک های مختلف مانند راکو، انعکاس و کاهش، دماهای بالا، ظروف سنگی و چینی است.

سرامیک

در سال‌های اخیر، ما تبدیل به فروشندگان تخصصی انواع بدنه، ظروف سنگی و چینی، لعاب‌های مخصوص کریستال‌ها و مهم‌تر از همه کوره‌های جدید برای سرامیک شده‌ایم، در واقع، علاوه بر کوره‌های کلاسیک در الیاف اکولوژیکی، در سرتاسر ایتالیا بسیار فروخته می‌شود.

ما وارد، بررسی، کمک و ضمانت می‌شویم، مدت‌هاست که فروشندگان فرهای با دمای بالا با برند بسیار معروف KITTEC بوده‌ایم.

همزمان با همکاری صنعتگران Deruta مانند Ceramiche Calandrini، Rita Rolli و Cesare Calandrini برای سازماندهی سمینارهای فنی و عملی فعالیت های مختلف سرامیک باستانی مانند یونانی و اتروسکی و تکنیک های مدرن مانند بازتاب، معرف و راکو، با اومبرتو گورتی و وانیا برای سمینارهای اختصاص داده شد.

به سرامیک های سنتی رنسانس از Deruta، با سارا پالمرینی برای کارگاه های اختصاص داده شده به تکنیک های Vario و هندسی، تزئین صورت، تکنیک های نوآورانه گچ و مداد زیر کریستالی، با فرانچسکو راستلی برای تکنیک های لعاب کاری و کریستالی، دوره اساسی برای صنعتگران و سفالگران.

علاوه بر این، این همکاری ما را به همکاری با Margherita Giovagnoli از رم برای مدل‌سازی دستی و مینیاتور، مارینا ماری متخصص در تکنیک Cuerda Seca و ماریا ریتا مورتی برای سومین آتش سوق می‌دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.