لنت ترمز الیگ پراید می تواند باعث تولید دود های مسموم کنند شود

لنت ترمز الیگ پراید جزء ضروری برای سفت کردن دیسک ترمز است، یعنی برای کاهش سرعت چرخش با بهره برداری از اصطکاک. از آنجایی که دیسک به چرخ خودرو متصل است، هر ترمز به تدریج لنت ها را فرسوده می کند که در نتیجه باید به طور دوره ای تعویض شوند.

موتورسازی در حال انجام آزمایشی است که دقیقاً بر روی سیستم ترمز متمرکز شده است و از طریق یک بررسی انجام شده است که تاکنون نمونه ای از 4833 دیسک فرسوده و جایگزین شده از خودروهای کوچک و وسایل نقلیه تجاری را شامل شده است.

با توجه به اینکه 78٪ ضخامت کمتری (حداقل TH) کمتر از مقدار مجاز داشتند، در حالی که 5٪ از دیسک های خودرو به صورت اغراق آمیز استفاده شده بودند، چندان راحت نیستند.

با توجه به مدل های لنت ترمز موجود در حال حاضر در بازار، می توان گفت که بهترین لنت ترمز برای خودروهای به روز شده تا سال 2022، مطمئناً از برندهای برمبو، بوش، فرودو، آت سرامیک است که هزینه آنها به طور متوسط ​​حدود 70-70 است.

لنت

بهترین لنت ترمز خودرو کدامند؟ لنت ترمز یکی از قطعات سیستم ترمز خودرو است که برای عملکرد بی نقص سیستم ترمز و ترکیب شدن با کالیپر ترمز و دیسک ترمز ضروری است.

انتخاب و تعویض لنت ترمز عملیات مهمی برای رانندگی ایمن و بدون مشکل است و برای اطمینان از نصب صحیح آنها، بهتر است همیشه به تکنسین متخصص متخصصی که بهترین کار را می داند تکیه کنید.

با این حال، تعویض لنت ترمز خودروی خود حتی به صورت مستقل نیز امکان پذیر است، اگر مراحل انجام آن را بدانید و چندان سخت نیست. بنابراین بیایید ببینیم بهترین لنت ترمز در حال حاضر موجود در بازار کدامند.

برای انتخاب بهترین لنت ترمز برای خودروی خود، اولین معیاری که باید رعایت کنید، مطمئناً مدل خودرویی است که دارید. در واقع، برای هر مدل خودرو یک مدل لنت ترمز وجود دارد که باید کاملاً با سیستم‌های ترمز متفاوتی که بر روی آن نصب می‌شوند، سازگار شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.