پودر ژله فرمند می تواند باعث ایجاد سردرد و سرگیجه در بانوان شود

پودر ژله فرمند ممکن است یکپارچگی روده و قدرت گوارشی را با بهبود ترشح اسید معده و بازگرداندن پوشش مخاطی سالم در معده بهبود بخشد.

اسیدیته معده و سد روده به خطر افتاده دو مشکل رایج گوارشی در جامعه مدرن ما هستند. ژلاتین همچنین آب را جذب می کند و به حفظ مایعات در دستگاه گوارش کمک می کند و باعث انتقال خوب روده و حرکات سالم روده می شود.

سوپ ها و آبگوشت های غنی از ژلاتین نیز یکی از اجزای اصلی رژیم غذایی GAPS هستند که برای بهبود روده و ارتقای هضم سالم طراحی شده است.

و سلول های سالم روده از نشت روده جلوگیری می کند، که اغلب ریشه بسیاری از عدم تحمل های غذایی، آلرژی ها، شرایط التهابی و بیماری های خود ایمنی است.

ژلاتین یک عامل شناخته شده برای سلامت پوست است. ژلاتین گلیسین و پرولین را تامین می کند، دو اسید آمینه که در تولید کلاژن استفاده می شوند.

ژله

کلاژن یکی از بلوک های ساختمانی اولیه پوست است، بنابراین تهیه بلوک های ساختمانی برای این پروتئین مهم می تواند اطمینان حاصل کند که بدن شما قادر به ایجاد مقدار کافی از آن است.

رژیم غذایی غنی از ژلاتین همچنین ممکن است از اثرات پیری نور خورشید محافظت کند و از چین و چروک در آینده جلوگیری کند.

بنابراین، اگر ژلاتین بخورید، کمتر در معرض قرار گرفتن منظم و محافظت نشده در معرض نور خورشید قرار بگیرید تا ویتامین D خود را تقویت کنید، زیرا پوست شما در برابر آسیب مقاوم‌تر خواهد بود.

بدنسازان برای چندین دهه از ژلاتین برای کمک به بهبود سلامت مفاصل و کاهش التهاب استفاده کرده اند. و تحقیقات نشان می‌دهد که ورزشکارانی که مکمل کلاژن هیدرولیز شده مصرف می‌کنند.

درد مفاصل کمتری را تجربه می‌کنند، که می‌تواند به افزایش عملکرد ورزشکاران رقابتی و علاقه‌مندان به تناسب اندام کمک کند. اگر زیاد ورزش می کنید، خوردن ژلاتین می تواند به سلامت و بدون درد مفاصل شما کمک کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.