نمک صورتی کیلویی می تواند باعث بهبودی بیماری صرع شود

نمک هیمالیا درجه غذایی است، بنابراین می توان آن را به عنوان چاشنی یا چاشنی به غذاها اضافه کرد. بسیاری توجه دارند که نمک هیمالیا از نمک خوراکی شورتر است، بنابراین شما کمتر به آن نیاز دارید.

حمام کردن در حمام نمک صورتی کیلویی هیمالیا برای مفاصل شما بسیار مفید است. نمک ماهیچه های پرکار را تسکین می دهد و درد را تسکین می دهد.

علاوه بر این، کمبود بسیاری از مواد معدنی را در بدن از بین می برد، زیرا در حین استحمام به طور فعال جذب منافذ می شوند. حمام 2 تا 3 بار در هفته، در یک دوره 10-15 روشی توصیه می شود که هر 2 ماه یکبار تکرار شود.

نکته اصلی این است که دمای آب را در 36-39 درجه نگه دارید و بیش از 20 دقیقه در حمام نباشید.

نمک

استنشاق بخار نمک یک پیشگیری عالی از آنفولانزا و سرماخوردگی فصلی است. استنشاق با محلول نمک برای درمان عفونت های حاد تنفسی و عفونت های ویروسی حاد تنفسی، با التهاب لوزه، رینیت، سینوزیت، برونشیت استفاده می شود.

2 قاشق غذاخوری نمک را در 1 لیتر آب حل کنید. آب را بجوشانید و محلول را داخل دستگاه تنفسی بریزید. مدت زمان استنشاق باید 10-15 دقیقه باشد. توصیه می شود که روش ها را 2 بار در روز، صبح و عصر انجام دهید.

برای کسانی که به دنبال جایگزینی سالم برای نمک خوراکی هستند، نمک هیمالیا باید مورد علاقه شما باشد. این محصول که در شمال پاکستان استخراج می شود دارای مزایای بسیاری است.

نمک صورتی خالص و عاری از تأثیرات منفی محیطی است. علاوه بر این، شامل یک ترکیب معدنی پیچیده (منیزیم، پتاسیم، کلسیم، و همچنین مس و آهن) است. نمک هیمالیا در حال حاضر حاوی ید کافی است، بنابراین نیازی به افزودن مصنوعی یک ریزمغذی مهم برای بدن ما نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.