چسب آهن رازی می تواند به شما در ساخت اتومبیل کمک کند

اپوکسی های فلزی زمان پخت طولانی تری دارند و اغلب تا 60 دقیقه نیاز به گیره دارند. پلی‌اورتان‌ها و چسب‌های فوق‌العاده معمولاً سریع‌تر از اپوکسی‌ها خشک می‌شوند و سخت‌تر می‌شوند، اما بستن آن‌ها برای اتصالات قوی نیز توصیه می‌شود.

در حالی که چسب آهن رازی فوق‌العاده در حدود یک دقیقه به هم می‌چسبد، برای استحکام کامل باند، قطعات را یک شبه دست نخورده بگذارید.

آهن، یکی از قدیمی ترین فلزات شناخته شده برای بشر و بسیار مهم است که دوره تکاملی به نام خود داشته است. آهن به همان اندازه قدیمی است که هنوز نقش مهمی در طیف وسیعی از بخش‌های تولیدی دارد.

آهن یک فلز خاکستری نقره ای نرم، چکش خوار، انعطاف پذیر، با استحکام بالا و مهمتر از همه کم هزینه است. این فلز در بین عناصر فراوان و پرکاربردترین فلز است.

چسب

آهن رسانایی حرارتی و الکتریکی بالایی دارد و معمولاً در کاربردهایی که این خواص مورد نیاز است استفاده می شود.

در حالت خالص، نقطه ذوب آهن 1538 درجه سانتیگراد است. با قرار گرفتن در معرض هوای مرطوب، آهن به سرعت خورده می شود و پوشش آهن با فلزات دیگری مانند روی می تواند از زنگ زدگی جلوگیری کند.

پس چه گزینه هایی برای چسباندن چدن وجود دارد؟ خوب بسته به کاربرد، می‌توانیم چسب‌های بسیار مؤثری را از طیف محصولاتمان مناسب برای فلز پیشنهاد کنیم. در زیر، من چندین گزینه معمولی را فهرست کرده ام.

از سوپرچسب ها می توان برای چسباندن قطعات کوچک استفاده کرد.رزین اپوکسی را می توان برای چسباندن قطعات بزرگتر، به عنوان مثال کاربردهای تعمیر، استفاده کرد.

رزین های اکریلیک تک قسمتی برای آب بندی و چسباندن رزوه ها روی لوله های آهنی استفاده می شود.رزین های اکریلیک دو قسمتی چسب های ارجح در اکثر کاربردها هستند.