پدربزرگی که با ازکار افتادن ساعت ایستاده اش مرد

نمی دانید چگونه ساعت پدربزرگ که با قیمت ساعت ایستاده جدید و شیک یکسان است، جابجا کنید؟ اغلب، این ساعت‌های آونگی تزئینی، میراث ارزشمند خانوادگی هستند که از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شوند. جذابیت قدیمی و ارزش احساسی ساعت پدربزرگ، آن را به یک گنج واقعی در نظر صاحبانش تبدیل کرده است.

در حالی که ما معمولاً استخدام یک شرکت حمل و نقل تخصصی برای جابجایی این عتیقه با ارزش و شکننده را توصیه می کنیم، می دانیم که همه منابع لازم برای انجام این کار را ندارند. خوشبختانه جابجایی ساعت پدربزرگ به تنهایی با کمک یک دوست و ابزار مناسب امکان پذیر است.

برای ارسال این ارثیه ها، یک ساعت پدربزرگ باید به درستی جدا شده و با دقت بسته بندی شود. جابه‌جایی این عتیقه‌ها چیزی نیست که باید عجله کرد، بنابراین حداقل 45 دقیقه تا یک ساعت از وقت خود را در نظر بگیرید.

ساعت

در حالی که ساعت‌های پدربزرگ بسته به زمان و مکانی که ساخته شده‌اند متفاوت هستند، هر ساعت مستقل باید دارای یک آونگ، صفحه ساعت و چندین وزنه و همچنین مجموعه‌ای از کابل‌ها یا زنجیر برای تعلیق وزنه‌ها در داخل ساعت بلند باشد.

هنگام جابجایی ساعت پدربزرگ باید به چند نکته توجه داشته باشید:
توصیه می کنیم هنگام برداشتن و دست زدن به قسمت های شکننده ساعت پدربزرگ خود، از جمله وزنه ها، آونگ و عملکرد داخلی، از دستکش استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که هر چه ساعت قدیمی‌تر باشد، ممکن است این قسمت‌ها شکننده‌تر باشند. هنگام برداشتن و بسته بندی آنها احتیاط بیشتری به خرج دهید.
برای جابجایی ساعت پدربزرگ خود از یک کامیون اجاره ای یا وسیله نقلیه بزرگ استفاده کنید. با توجه به بزرگ و شکننده بودن ساعت‌های پدربزرگ، ما توصیه نمی‌کنیم آن‌ها را با ماشین خود جابه‌جا کنید.
هنگامی که ساعت پدربزرگ را پس از جابجایی دوباره سرهم می کنید، توصیه می کنیم آن را با یک پارچه نرم مرطوب پاک کنید تا گرد و غبار و زباله ها از بین برود. اگر تصمیم دارید که ساعت را تمیز کنید، از یک حرفه ای استفاده کنید تا درست انجام شو