نا مرغوب بودن اتصالات لوله برق باعث انفجار یک ساختمان تجاری شد

این لوله ها همراه با اتصالات لوله برق ، محفظه های ضد انفجار و لوازم جانبی اختصاصی سیستم های لوله را تشکیل می دهند و ظاهری شبیه به یک سیستم هیدرولیک به آنها می دهند.

لوله های منطبق با استاندارد UNI 7683 برای ساخت این خطوط لوله مناسب در نظر گرفته می شوند که به این موارد مربوط می شود: “لوله های بدون درز و جوشی گالوانیزه از فولاد غیر آلیاژی با کیفیت برای رزوه بندی گاز مخروطی، نگهدارنده کابل، برای تاسیسات الکتریکی ضد انفجار” ، مثال نامگذاری: AD PE 1 ½ UNI 7683.

استانداردی که در سال 1977 صادر شد، حاوی برخی ارجاعات به استانداردهایی است که اکنون قدیمی شده اند. ماده نشان داده شده Fe 360 ​​است که در نامگذاری اروپایی (EN 10025-2:2004) مطابق با فولاد S235JR فعلی است.

اتصالات

همانطور که در جدول 1 مشاهده می شود، این نوع لوله فولادی دارای قطر خارجی بیشتر از اندازه گیری در اینچ است (1 اینچ = 25.4 میلی متر). این به این دلیل است که تعیین اینچ معمولی است و در اصل به قطر داخلی واقعی اشاره دارد.

لوله ها پس از آزمایش هیدرولیک در 50 بار برای حداقل 10 ثانیه، آزمایش کشش و آزمایش خمش عرضه می شوند.

لوله گالوانیزه گرم است و در طول در فواصل کمتر از 1.5 متر علامت گذاری می شود و در هر صورت در انتخاب لوله و اتصالات لازم باید دقت شود که ترکیبی از فلزات که می تواند باعث خوردگی گالوانیکی شود ایجاد نشود. .