عرقیات کاشان باعث رشد تورم در عطاری های مختلف شد

مطالعات مختلف اثرات عرقیات کاشان مختلف را بر روی پاتوژن های مختلف گیاهی ارزیابی کرده اند. بدن ما دارای 100 تریلیون سلول است و این سلول ها به 114 ماده مغذی مختلف و آب در روز نیاز دارند. مواد مغذی از منابع غذایی مختلف به دست می آید.

بدن انسان از 60 درصد آب تشکیل شده است و بدن ما به حداقل شش لیوان آب در روز نیاز دارد تا از هیدراتاسیون کافی جان سالم به در ببرد.

اخیراً علاقه ی اضطراری به شناخت نقش مصرف هر غذا، پیشگیری از بیماری و اثرات مفید آن برای سلامتی، باعث شده است که تولیدکنندگان مواد غذایی برای تولید غذاها و نوشیدنی های کاربردی غنی از مواد مغذی ابتکار عمل کنند.

در سرتاسر جهان، بازار نوشیدنی کاربردی در حال تغییر است. چین به سریع ترین کشور در حال رشد در نوشیدنی های کاربردی با نرخ رشد 77 درصد تبدیل شده است.

عرقیات

در اروپا، بازار نوشیدنی های غیرالکلی حدود 189 میلیارد دلار از 500 میلیارد دلار کل بازار جهانی را تشکیل می دهد.

امروزه نوشیدنی ها به دلیل اثرات مفید بر سلامتی و احتمال برآوردن نیاز مصرف کنندگان به محتویات مواد مغذی، حجم بسته بندی مناسب، اندازه بسته بندی، طراحی و جلوه، سهولت حمل و نقل و نگهداری و نگهداری در قفسه، مهم ترین مواد غذایی کاربردی فعال هستند.

طبیعت پایدار نوشیدنی ها حامل و وسیله ای عالی برای مواد مغذی، اجزای زیست فعال، آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای چرب، عصاره های گیاهی، پروبیوتیک ها، پری بیوتیک ها، ریزمغذی ها و غیره هستند.

نوشیدنی‌های کاربردی نوشیدنی‌های مایع شامل گیاهان/گیاهان معطر حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه همراه با عصاره‌های میوه‌ها یا سبزیجات خام و به‌ویژه طبیعت غیرالکلی هستند.

امروزه مصرف کنندگان انتخاب بیشتری برای نوشیدنی دارند. فروش نوشیدنی افزایش یافته است و انواع زیادی برای کاربردهای خاص دارد حتی این که شخصیت را تغییر می دهد.