طراحی کاپشن بچه گانه پشم شیشه چرم برای زمستان های بارانی

همانطور که از نام آن پیداست، کاپشن بچه گانه بارانی کاپشن هایی هستند که برای پوشیدن در هنگام باران طراحی شده اند.

کاپشن‌ های بارانی که به نام‌های بارانی یا کت‌های مکینتاش نیز شناخته می‌شوند جزء اصلی کمد لباس‌های کودکان هستند و از زمان اختراع آن‌ها در سال 1824 آغاز شده‌اند.

کاپشن های بارانی از زمانی که چارلز مکینتاش آنها را به ثبت رساند راه بسیار زیادی را پیموده اند اما فرض یکسان است پوشنده را از باران خشک نگه دارید.

مواد با تکنولوژی بالا مانند نایلون، پارچه لحافی، پنبه مخلوط Tyvek یا Gore-Tex برای ساخت کت های بارانی مدرن استفاده می شود.

کاپشن پشم شیشه در چندین سبک و رنگ مختلف تهیه می کنید اما قرمز و زرد محبوب ترین رنگ ها هستند.

این رنگ‌ها و هر رنگ روشن دیگری برای بچه‌ها عالی هستند زیرا دید آن‌ها را افزایش می‌دهند و در روزهای خاکستری آن‌ها را متمایز می‌کنند. یک ویژگی ایمنی فوق‌العاده غیرمنتظره.

در اینجا برخی از ویژگی های استاندارد کاپشن چرم بارانی آورده شده است:

کلاه دار
بند کشی
ضدآب
رنگ روشن
طول کمر یا بیشتر
مواد قابل تنفس
زیپ
کت های بارانی برای استفاده در هوای بارانی در تمام طول سال صرف نظر از فصل ایده آل هستند. آنها یک گزینه عالی برای آب و هوای معمولی تابستان، بهار و پاییز هستند و همچنین در اوایل غروب فوق العاده خوب کار می کنند.

با بیان موارد فوق، کاپشن چرم مارال انتخاب مناسبی برای زمستان نیستند زیرا خاصیت عایق زیادی ندارند.

2. ژاکت پفی
کاپشن‌های پفی که به عنوان کت‌های پایین نیز شناخته می‌شوند کت‌های لحافی هستند که با پرهای غاز یا اردک پر شده‌اند که به دلیل سطح فوق‌العاده عایق‌شان شناخته می‌شوند.

این ژاکت‌های نمادین در سال 1936 توسط یک ماجراجوی آمریکایی به نام ادی بائر پس از مرگ او در یک سفر ماهیگیری بدبختانه بر اثر هیپوترمی طراحی شد.

از نظر ساخت و ساز از آن زمان تاکنون تغییر چندانی نکرده است به جز اینکه یک نسخه گیاهی از کت  ساخته شده با مواد گیاهی یا پلی استر موجود است.

  • منابع:
    1. 9 Different Types of Jackets for Kids
  • تبلیغات: 
    1. بایدها و نبایدها برای گرم ماندن در پالتو
    2. تفاوت قزل آلای وحشی و قزل آلای پرورشی
    3. احساس تنگناهراسی با انتخاب مبل بزرگ برای فضای کوچک
    4. خانوده ای که بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند!