صابون مایع فوراور باعث بیمای های لاعلاج می شود

رایحه هایی که معمولا به صابون مایع فوراور اضافه می شود عبارتند از: مرکبات، گل ها، مشک، چوب و ادویه جات.

مواد تشکیل دهنده صابون همچنین شامل مواد حساسیت زا است که در روغن های طبیعی و ترکیبات معطر وجود دارد. آنها مضر نیستند و چیزی برای ترسیدن نیستند.

این فقط اطلاعاتی برای افرادی است که به یک آلرژن خاص حساسیت دارند و ثابت می کند که محصول ارائه شده برای آنها مناسب نیست. افراد مبتلا به آلرژی معمولا از صابون های بدون عطر استفاده می کنند.

صابون ها حاوی آب هستند که محیط طبیعی برای رشد میکروارگانیسم ها است. به همین دلیل از مواد نگهدارنده برای محافظت از محصول در برابر ظهور و رشد باکتری ها، قارچ ها یا کپک ها استفاده می شود.

صابون

از این طریق می توان عمر محصول را افزایش داد. بدون حفاظت صحیح از محصول، امکان تکثیر میکروارگانیسم های بیماری زا وجود دارد که بر سلامت ما تأثیر منفی می گذارد.

استفاده از مواد نگهدارنده به شدت توسط قانون کنترل می شود. فهرستی از مواد نگهدارنده تایید شده، مشروط به ارزیابی ایمنی موجود است. یک گروه نمونه از این ترکیبات پارابن ها هستند.

این ترکیبات با خاصیت کف کنندگی و تمیز کنندگی بسیار خوب مشخص می شوند. آنها نقش امولسیفایر را در محصولات بازی می کنند.

افسانه های متعددی در مورد این ترکیبات به وجود آمده است. یکی از این افسانه ها به اثر سرطان زایی و تجمع آنها در بافت های سیستمیک مربوط می شود.

با این حال، هیچ مطالعه یا انتشار علمی برای تأیید این ادعاها وجود ندارد و همه داده ها بر اساس منابع غیر قابل اعتماد است.

اثر تحریک کننده آنها بر روی پوست یک باور به همان اندازه رایج است. این می تواند اتفاق بیفتد اگر آنها به صورت جداگانه در قالب یک محلول آبی بدون افزودن مواد دیگر استفاده شوند و ماهیت تحریک کننده آنها را از بین ببرد.

اگر از آنها در غلظت های بیش از حد استفاده شود یا اگر پوست در معرض تماس طولانی مدت با این ترکیبات باشد، چنین تأثیری می تواند رخ دهد.