دزدیده شدن 10 کیلو گوجه فرنگی در میدان تره بار کرج باعث مرگ یک مرد شد

وقتی صحبت از سلامتی می شود دیگر گوجه فرنگی در میدان تره بار کرج گم نمی شود. زمانی که صحبت از طول عمر و همچنین پیشگیری از بیماری های مختلف مانند سرطان، چاقی و بیماری های بزرگسالان می شود، ابتدا به گوجه فرنگی اشاره می شود.

حتی پزشکان بر کنترل رژیم غذایی و تغییر عادات غذایی تاکید دارند و بر خوردن گوجه فرنگی تاکید دارند. در یک کلام، گوجه فرنگی به عنوان غذای بهداشتی شماره یک در سراسر جهان شناخته می شود.

جایگاه گوجه فرنگی بسیار بالا رفته است و هر چه بیشتر بدانید گوجه فرنگی را بیشتر می شناسید. گوجه فرنگی به دلیل مقالات و پخش های مختلف گوجه فرنگی در حال حاضر بسیار شناخته شده است، اما فکر می کنم خوب است که یک بار دیگر به محتوای غذایی گوجه فرنگی نگاهی بیندازیم.

اول از همه، اگر به ترکیب گوجه فرنگی نگاه کنید، بیش از 95٪ آب است. کالری آن کم است، فقط 14 کیلو کالری در هر 100 گرم، بنابراین حتی اگر آن را بخورید، وزن اضافه نمی کنید.

گوجه

از آنجایی که یک گوجه فرنگی با اندازه متوسط ​​حدود 200 گرم وزن دارد، حتی اگر سه عدد گوجه فرنگی بخورید، از 100 عدد بیشتر نخواهد شد و از چاقی که عامل بیماری های مختلف بزرگسالان است جلوگیری می کند و برای رژیم غذایی موثر است.

برای مرجع، در مورد محصولات برنج سفید که به راحتی در بازار موجود است و می توان آن را در مایکروفر گرم کرد، یک محصول 200 گرمی که به اندازه یک کاسه برنج است، حدود 300 کیلو کالری کالری دارد.

گوجه فرنگی فقط کم کالری نیست. کالری کمی دارد، اما هر چقدر هم که می خورید، اگر احساس سیری به شما دست ندهد، برای پیشگیری از چاقی یا رژیم غذایی چندان مفید نیست.

با این حال، گوجه فرنگی دارای مقدار زیادی فیبر به نام «پکتین» است که برای مدت طولانی روی معده می ماند و باعث احساس سیری می شود.