تجارت با ماهی هایی آکواریومی کوچک

ماهیان زینتی یک جزء تجاری مهم آبزی پروری را تشکیل می گوشت شترمرغ دهند و نیازهای زیبایی شناختی و نگهداری از محیط را تامین می کنند.
آکواریوم‌داری ماهی در سال 1805 با اولین حضور عموم آغاز شد و اولین آکواریوم نمایش عمومی در پارک ریجنت انگلستان در سال 1853 افتتاح شد.
500 آکواریوم در حال حاضر در سراسر جهان کار می کنند. با این حال، در حال حاضر بازار ماهی های زینتی در جهان برای آکواریوم های عمومی کمتر از 1٪ است و بیش از 99٪ از بازار لباس منشی بیمارستان ماهی های زینتی هنوز به افراد سرگرم کننده محدود می شود.
رنگ درخشان، پر زرق و برق و ظاهر عجیب و غریب ماهی برای یک و همه کودکان و افراد مسن به یک اندازه جذاب است.
با گذشت روزها، پرورش ماهیان زینتی برای بسیاری به یک فعالیت جالب تبدیل شد و در این فرآیند برای جوانان و کشاورزان بیکار درآمد ایجاد کرد.
مفهوم توسعه کارآفرینی از طریق پرورش ماهیان لژ کفش زینتی روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند از ای رو افراد بیشتری وارد این تجارت پرسود پرورش و پرورش این ماهی ها از طریق پرورش می شوند.
در نتیجه، بسیاری از لوازم جانبی به عنوان فروشگاه های حیوانات خانگی نیز در شهرها و حتی شهرهای کوچک در حال ظهور هستند.
یکی از نیازهای اساسی، درک دقیق عادات و نیازهای بیولوژیکی ماهی است. علاقه مندان می توانند رفتار و بیولوژی ماهی را در طول نگهداری آکواریوم مطالعه کنند و می توانند انواع مختلفی از ماهی ها را پرورش دهند.

نود و پنج درصد صادرات ماهیان زینتی ما بر اساس ماهی زینتی جمع آوری وحشی است. اکثر تجارت ماهی های زینتی بومی در هند از ایالت های شمال شرقی و بقیه از ایالت های جنوبی است که نقاط داغ تنوع زیستی ماهی در هند هستند.

این صادرات مبتنی بر جذب پایدار نیست و برای صنعت نگران کننده است. به منظور حفظ رشد، کاملاً ضروری است که تمرکز از تسخیر به توسعه مبتنی بر فرهنگ تغییر یابد.

علاوه بر این، بسیاری از گونه های ماهی که به دلیل اهمیت زینتی خود رشد می کنند را می توان با موفقیت در هند پرورش داد. تجارت سازمان یافته ماهیان زینتی به عرضه مطمئن و کافی تقاضا بستگی دارد که تنها با پرورش انبوه امکان پذیر است.

  • منابع:
    1. Ornamental Fish Culture: Creating A Niche In The Economy
  • تبلیغات: 
    1. هزینه استخراج یک اونس طلا
    2. به روزترین حوله ها در بازار
    3. تشخیص الگوی کمک های رنگی
    4. سنگ فیروزه در نمایشگاه جواهرات توسان