با تولید چاپگر سه بعدی فلزات آهنگران ورشکسته شدند

تیم یو از میکروسکوپ الکترونی، پراش الکترونی و تکنیک‌های دیگر که با مدل‌سازی رایانه‌ای تقویت شده‌اند، استفاده می‌کنند تا چگونگی جریان و اعوجاج مواد تحت گرما و چگونگی تکامل ریزساختار آن را بررسی کنند.

علاوه بر اینکه می‌تواند قطعات بزرگ را با چاپگر سه بعدی فلزات چاپ کند، از فناوری Meld می‌توان برای تعمیرات نیز استفاده کرد، زیرا فلز چاپ شده چقدر به لایه‌های فلزی موجود چسبیده است.

این به تکنسین‌ها این امکان را می‌دهد تا آسیب خوردگی را بر روی قاب هواپیما یا سربازان آلومینیومی با استحکام بالا برطرف کنند تا سوراخ‌های کامیون یا قایق آسیب‌دیده را پر کنند.

کاربردهای مختلف رسوب اصطکاکی اغتشاشی توجه صنایع هوافضا، دفاعی و کشتی سازی را به خود جلب کرده است. در ماه ژوئن، Meld برنده قرارداد.

ارتش ایالات متحده برای ساخت یک چاپگر فلزی به اندازه کافی بزرگ برای چاپ بدنه خودروهای نظامی شد. بازدیدکنندگان شرکت و آزمایشگاه یو شامل هلیکوپتر ساز سیکورسکی و رهبر هوافضای خصوصی Blue Origin هستند.

چاپگر

هاردویک می‌گوید: «مشتریان می‌خواهند تجهیزات ما را برای چاپ قطعات بزرگ‌تر و بزرگ‌تر تحت فشار قرار دهند.

هر دو فناوری Spee3D و Meld می‌توانند چندین کیلوگرم در ساعت فولاد ضد زنگ و آلومینیوم چاپ کنند که ده‌ها برابر سریع‌تر از همجوشی بستر پودری است.

از آنجایی که آنها در دماهای پایین تر از سیستم های همجوشی کار می کنند، ردپای انرژی فلز چاپ سه بعدی را کاهش می دهند.

با این وجود، رسوب اسپری سرد و رسوب اصطکاکی- همزن برای چاپ ساختارهای پیچیده مانند قطعات حاوی کانال های ظریف، خرپاها یا مش مناسب نیستند.

در حالی که این فرآیندها می توانند بسیاری از فلزات و آلیاژهای مختلف را چاپ کنند، در حال حاضر فقط می توانند فلزات نسبتاً نرم مانند آلومینیوم، مس، تیتانیوم و فولاد ضد زنگ را چاپ کنند. مواد سخت تر مانند فولاد با استحکام بالا یک چالش هستند.