با بستن کمربند هرمس اصل می توانید به راحتی پرواز کنید

چه جشن با کت و شلوار باشد و چه غیررسمی با شلوار جین: کمربند هرمس اصل چرمی مردانه هر ظاهری را کامل می کند.

شما مدل های بسیار متنوعی برای انتخاب دارید: با یک مدل مشکی کلاسیک همیشه حق با شماست. رنگ قهوه ای لطیف نیز به راحتی ترکیب می شود و برای ظاهرهای مختلف ایده آل است.

اگر کمی غیر معمول تر دوست دارید، می توانید به سراغ کنیاک، سفید یا بژ روشن بروید.

بین سطح صاف و کمی براق یا سطح مات انتخاب کنید – انواع ساخته شده از جیر با ساختار سطحی بسیار نرم نیز موجود است.

نمونه هایی با الگوها یا درج های پارچه نوید یک شخصیت منحصر به فرد واقعی را می دهند. سگک ها علاوه بر رنگ و جنس کمربند، فضای زیادی را برای سلیقه فردی فراهم می کنند.

کمربند

به سراغ سگک‌های سنجاق کلاسیک یا سگک‌های کمربند بروید یا چیز جدیدی را جرأت کنید: برای مثال با سگک بزرگ تک‌رنگ یا سگکی با آرم بزرگ.

به یکی از سیزده شعبه Peek & Cloppenburg در اتریش مراجعه کنید و در هنگام انتخاب کمربند جدید از مشاوره جامع بهره مند شوید.

Peek & Cloppenburg با شش فروشگاه در وین، دو شعبه در لینز و هر کدام یک فروشگاه در Klagenfurt، Dornbirn، Innsbruck، Graz و Salzburg در اختیار شماست.

با پیشنهادات ترکیبی کمربند چرمی مردانه، اطلاعات و کمربندهایی را به اشتراک می گذاریم که در روزی که بیشتر به آن نیاز دارید به شما کمک می کند. پس بیایید به خواندن این مقاله ای که برای شما آماده کرده ایم ادامه دهیم.

امروزه کمربندهای چرمی که اغلب مورد پسند آقایان است با شیک و طبیعی بودن چشم ها را به خود جلب می کند.

در صورت تمایل به یک قرار ملاقات خاص می توانید از انتخاب های خود برای کمربندهای چرمی در ترکیب های ورزشی روزانه خود استفاده کنید. کمربندهای چرمی مردانه ما با صدها مدل، ترکیب شما را کامل خواهند کرد.