اجاق گاز شیشه ای حامی محیط زیست جانوری شناخته شد

هزینه پخت و پز با LPG در مقایسه با گاز طبیعی بیش از 3 برابر است. در حالی که شما برای یک سیلندر بزرگ 12 کیلوگرمی LPG 108 لیر می پردازید، همسایه ای که در آشپزخانه خود از گاز طبیعی استفاده می کند برای همان مقدار پخت و پز تنها 32 لیر لیر می پردازد.

همسایه دیگری که از اجاق گاز شیشه ای برقی معمولی استفاده می کند، به جای 108 لیر لیر، 70 لیره برای همان مقدار پخت و پز می پردازد.

اگر اجاق برقی القایی باشد که در تمام دنیا روز به روز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و قابلمه را مستقیماً بدون گرم کردن شیشه روی اجاق گاز گرم می کند، این هزینه به 58 لیر کاهش می یابد.

البته این هزینه های نسبی بسته به تغییرات قیمت گاز طبیعی، گاز سیلندر و برق ممکن است متفاوت باشد. اما ترتیب گاز طبیعی-برق-گاز سیلندر از ارزان ترین به گران ترین تغییر چندانی نمی کند.

فاصله بین اجاق گاز و دیوار کابینت نمی تواند کمتر از 5 سانتی متر باشد (صفحه کانتر ساخته شده از مواد نسوز می تواند در مجاورت اجاق گاز یا حتی با آن باشد).

اجاق

نصب اجاق گاز در یک مجموعه آشپزخانه کار دشواری نیست، اما، مانند هر تعمیر، نیاز به ارزیابی هوشیارانه از وضعیت دارد. آیا مدل های تعبیه شده مزیتی دارند؟ آیا معایبی وجود دارد؟

کدام بهتر است خودتان واحد را بسازید یا به متخصصان مراجعه کنید؟ در یک کلام، ممکن است سؤالات زیادی وجود داشته باشد که بهتر است بلافاصله پاسخ آنها را پیدا کنید.

اجاق گاز آشپزخانه یک وسیله ضروری در آشپزخانه است که با آن قدرت آتش در هنگام آشپزی برتر است و استفاده از آن و تمیز کردن آن آسان است، بنابراین مورد علاقه افراد مدرن است.

از آنجایی که محصولات مشابه زیادی در بازار وجود دارد، کیفیت آن ناهموار است، بنابراین همه باید در هنگام انتخاب توجه بیشتری داشته باشند. ویرایشگر زیر نحوه انتخاب اجاق گاز، لوازم جانبی اجاق گاز آشپزخانه، برندهای اجاق گاز آشپزخانه و قیمت را معرفی می کند.